۱۳۹۰ بهمن ۵, چهارشنبه

ولایت مداری از سر ناچاری


از آنجا که مطلب قبلی بنده را ظاهرا برادران کیهان و رجا به نفع خود تغییر دادند و مصادره کردند، این مطلب را تقدیم می‌کنم به تمام برادران ولایت مداری که در نشریات و وبسایت‌های ولایت اسلامی، به قلم فرسایی و صدور هوک و آپِرکات به چانه و دماغ استکبار و امپریالیسم مشغولند. به امید روزی که برادر حسین به عضویت در وبلاگ شخصی بنده دربیاید. میگویند خنده بر هر درد بی درمان دواست. ایشان هم ظاهرا از همین عارضه رنج میبرند. باشد که درمان شوند.
این سوال برای بسیاری از فعالان و غیرفعالان سیاسی حداقل یک بار پیش آمده است که چطور کسی می‌تواند با وجدان آسوده از اعمال حکومت اسلامی ایران دفاع کند. سعی کردم تا در این مطلب به حد وسع و فهم خودم پاسخ این دوستان مبهوت را بدهم. برای این کار شما ابتدا باید قوه تخیل خود را کمی تمرین و گسترش دهید. باید بتوانید تا خود را در کفش یک برادر بسیجی و ولایت مدار قرار دهید و دنیا را از نگاه او ببینید.
مواد لازم:
1-    خانواده ترجیحا بسیار مذهبی، تا حدی که دوستان و آشنایان مادر و خواهر شما را تنها از روی بینی شان  تشخیص دهند. (خانواده های از هم پاشیده و بدسرپرست هم به کار می‌آیند).
2-    شغل حکومتی پدر. این مورد ضروری نیست اما می‌تواند بعنوان یک کاتالیزور بسیار قوی به کار رود و به بهبود و تسریع تجربه کمک زیادی می‌کند.
3-    عضویت در بسیج، ترجیحا از مدرسه یا دبیرستان. در دانشگاه نیز مورد قبول است اما فراموش نکنید که مدت زمان عضویت در بسیج نقش کلیدی در سربازی، ترفیعات و جایگاه شما دارد.
4-    ترجیحا مادری با شخصیت بسیار ضعیف و سنتی، اهل سفره و نذر و غیره که جای زن را زیر پای شوهرش بداند. بیت:
مادرت خوان کرم بود بداد از پس و پیش     به یتیمان زر و مال و به فقیران بز و میش(عوفی)
5-    احساس بی‌فایدگی و بی هنری. شما باید کاملا مطمئن باشید که در زندگی به خودی خود به هیچ جا نخواهید رسید.
6-    قیافه نامطبوع، دور از تمدن و ترجیحا مهیب یکی از عناصر حیاتی این تجربه است. یک بسیجی یا فرمانده سپاه یا مسوول دولتی خوش قیافه کسی دیده؟ ریش را فراموش نکنید. در ابتدای کار کم پشت، هرچه بالاتر میروید زشت تر و پرپشت تر. ولی زیاد بلند نباشد. ریش بلند مال دهه 60 و 70 بود. الان خیلی دِمُدِه شده. بیت:
ریش ار نه زشت بودی    اندر بهشت بودی 
مور و ملخ بخوردی      زانرو که کشت بودی (عبید)
7-    تبدیل شهوت به نفرت. درست است که خداوند شهوت را در درون تمام جانداران قرار داده، ولی احتمالا خداوند متعال نعوذبالله کَِرم(هرجور میخواهید بخوانید) داشته. به دلایل ذکر شده در بالا، هیچ دختر خوش قیافه و تحصیل کرده و اصطلاحا آدم حسابی به شما روی خوش نشان نخواهد داد. پس شما باید تلاش کنید تا میل و کشش درونی خود به این دخترها خوش پوش و زیبا را تبدیل به نفرت کنید.
 بیت:
در نمازم خم ابروی تو در یاد آمد      حالتی رفت که حمام بسی واجب شد (سید سیا)
فراموش نکنید که هر دختری که عضوی غیر از دماغش (با ارفاق، دو سوم صورت) از چادر یا مقنعه بیرون باشد، حتما یک روسپی سابقه دار است. یا ببرید بهش تجاوز کنید یا با باتوم دماغ عمل کرده اش را به کدوتنبل تبدیل کنید. به خاطر داشته باشید که مردانی که زنانشان چادری نیستند و لباس شیک می‌پوشندحتما قوّادی زنانشان را می‌کنند. قوادی ما را به نکته مهم بعدی می‌رساند.
8-    دایره لغات شما باید محدود، ساده، و دم دست باشد. توهین‌های سیاسی و با کلاس را فراموش کنید. خداوند فحش های کش دار و خواهر و مادر مردم را به همین سبب خلق کرده است. در فحش خصّت به خرج ندهید و گشاده دست و بخشنده باشید. بگذارید تا انوار الطافتان بر همه افشانده شود. این مورد حتما باید با مورد 5 همراه باشد.
بیت:
داشت عباسقلی خان پسری    پسر مورد پنج و هشتی. (سید سیا+ایرج میرزا)
 اگر ناگهان میلتان کشید و خواستید به کسی فحشی بدهید، به قیافه و سن و سالش نگاه نکنید. حتما حقش است. (قوّادی هم یعنی جاک.ی، اینقدر از بغل دستی ها نپرسید. زشت است)
9-    ظاهر آراسته. البته این آراسته را افراد متفاوت تعبیرات متفاوتی از آن دارند. شما باید به درون خود نگاهی بیندازید. ببینید می‌خواهید سیاهی لشگر و چماق به دست باشید، در سطوح میانی باشید یا توانایی پیشرفت را در خود می‌بینید. مورد اول و دوم چندان فرقی نمی‌کند، یک پیراهن ساده (ترجیحا سفید) و یک شلوار پارچه ای (از رنگ های تیره) کفایت می کند. پیراهن را روی شلوار بیندازید، به خاطر داشته باشید که ظاهر مرتب مال بچه... هاست. اما اگر قصد پیشرفت دارید، همان پیراهن را (ترجیحا از جنس بهتر) توی شلوارتان بگذارید، کمربند ببندید، کیف سامسونتی هم بخرید. صورتتان را هم هر از چندی ماشین کنید. به این تیپ "سرداری" گفته می‌شود.
10-                      اینکه شما خودتان دین دار باشید یا نباشید فرقی نمی‌کند، چون بزودی خواهید فهمید که هیچ جای دینتان کارهای شما را توجیه نمی‌کند و هرچقدر هم که آقا خودش را جرواجر کند تا توجیهی بتراشد هیچ کدام از علمای قم او را نخود هم حساب نمی‌کنند. پس علمای انتصابی تهران را که نه در قم نه در هیچ جای دیگر کسی قبولشان ندارد برای تقلید برگزینید.
11-                      جلسات استمناء فلسفی رحیم پور ازغدی را ازدست ندهید. اگر ترفیع می‌خواهید باید به نظر باسواد بیایید. روی کلمه "به نظر" تأکید می‌کنم چون هیچ کس اهمیت نمی‌دهد که معلومات شما چقدر است. هیچ کس هم به اندازه رحیم پور در این زمینه (به نظر باسواد آمدن) تجربه ندارد. اسم تمام فلاسفه و جامعه شناسان خیلی معروف را برایتان خواهد گفت، حرفشان را هم یک غلط تایپی و شکمی می‌گیرد و رد می‌کند. توجه کنید که فقط حرفهایی را از قول فلاسفه بیان می‌کند که بتواند زیر سبیلی رد کند. این درس مهمیست. حرف های گنده تر از دهانتان نزنید.
12-                      بعضی از مفاهیم و اسامی فی نفسه غیر قابل قبول و نماد خودفروختگی و فریب خوردگی و غرب زدگی هستند و هر جا آنها را شنیدید باید بصورت شرطی شده بر علیه شان موضع بگیرید. تعدادی از این اسامی و مفاهیم را در زیر می‌آوریم. باید تمام اینها را بلد باشید:
سروش (بدعت گذاری در دین)، مارکس ( کفر)، کمونیسم(همان)، سکولار (همان)، منافق (همان+محارب+خیانت)، مجاهد(همان)، لیبرال(همان+ غرب زدگی، فساد اخلاقی، اشرافیگری، شرب خمر، زنای با محارم و...لفظی بی ناموسی تر و خلع سلاح کننده تر از لیبرال وجود ندارد) بیت:
آنچه دشمن را کند الکن و لال        لیبرال است لبرال است لیبرال (سید سیا)
 سلطنت (درست است که خود سیستم شباهت های فراوانی دارد اما فراموش نکنید که شاه فقیه نبود)، اسرائیل(دشمن فرضی ابدی، درست است که چین و روسیه و... ده ها برابر اسرائیل مسلمان کشته‌اند، اما آنها صهیونیست ندارند)، آمریکا (فساد و قلدری و غارت و شکنجه و شعارهای دروغین و... ؛مراقب باشید که با جمهوری اسلامی اشتباه نگیرید)، صهیونیسم (اصل پلیدی و پلشتی، کنترل کننده بدیهای دنیا، ختم کلام. اینکه حتی معنی‌اش را نمی‌دانید ارتباطی با موضوع ندارد).
13-          افرادی که مخالف نظر شما و برادرانتان هستند بسیار بیش از شما و برادرانتان هستند. ولی فراموش نکنید که شما یک میلیون گرگ هستید و آنها 70 میلیون برّه.
بیت:
-گرگم و گله می‌برم _ چوپون دارم نمیذارم    -خیال کردی داداش. چوپون از خودمونه.(؟؟؟)
 شما زور دارید، آنها مغز. زور همیشه بر مغز میچربد. در ضمن در مواجهه با این افراد باید  سرعت عمل زیادی در اختراع برچسب و انگ داشته باشید. چون هر برچسب را نمی‌توانید برای همه استفاده کنید. فراموش نکنید که این انقلاب روی همین انگ ها بنا شده است پس در حفظ و توسعه آنها کوشا باشید. چند مثال:
مجاهدین به منافقین، دولت خدمتگزار به جریان انحرافی، یهودیان به صهیونیست، کشورهای مخالف شما (تقریبا تمام دنیا) به مستکبرین و جهانخواران، نهضت آزادی به غرب زدگان، موسوی و کروبی به فتنه گران، رفسنجانی به خواص بی بصیرت، چپ ها به کفار و هر آدم تحصیل کرده به لیبرال (مهم نیست باشد یا نباشد). می‌توانید موارد دیگری پیدا کنید؟
پایان دوره.
 چندان هم راحت نبود. نه؟ پس دست از سر این برادران ولایت مدار بردارید که وقتی نه دین دارند و نه آزاده‌اند فقط دنیا برایشان می‌ماند. دنیا را ول کنند کجا بروند؟ بیت؟ زیر عبای آقا؟ سوریه؟ لیبی؟
خواندی برادر؟ حالا مرد باش این راهم تغییر بده ببینم چطور چاپش میکنی؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر