۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۰, چهارشنبه

من، مقدسات و شاهین نجفی



حملاتی که به این دوست خواننده عزیزمون شاهین نجفی شد بابت آهنگی که حتی توش توهینی هم نشده به کسی ولی اسم یه بابایی ذکر شده که برای آقایون مقدسه ، من رو عمیقا به فکر انداخت(رحلت جانگوزامام امت و رهبری جنبش سبز رو عرض میکنم، وگرنه امام نقی رو که کسی نمیشناسه). اعتراف میکنم که در اون لحظه توالت بودم و از یبوست شدیدی رنج میبردم در نتیجه افکارم شاید خیلی زیادی عمیق شد. ولی به این نتیجه رسیدم که تقدس موضوع مهمی است و وقتی چیزی برای عده ای مقدس است، کسی حق ندارد به آن بالاتر از گل بگوید. تا اینجاشو موافقین دیگه؟
خب، پس بنده در همینجا لیست موضوعات و چیزهایی که برام شدیدا مقدس هستند رو ذکر میکنم، ببینم کسی بعد از این درباره اینها بدون اینکه دستش رو بگذاره روی قلبش صحبت کرد، هرچی دیدید از چشم خودتون دیدید.
1- قیمه بادمجان. دوران بازنگشتنی کودکی رو به یادم میاره.
2- آهنگ بوهیمین رپزودی گروه کویین، اولین بار که گوش دادم چشمانم به روی موسیقی قوی باز شد.
3- سکس در پوزیشن 69 و ریورس کاو گرل، تجربه غیر قابل وصفیه. خدا قسمت همه بکنه.
4- سیگار بعد قهوه. سیگاری ها میدونن چی میگم.
5- کریستوفر هیچینز رحمت الله علیه و ریچارد داکینز مدظله العالی. به ترتیب در زمینه سیاست و رد ادیان از این دو نفر خبره تر نمیشناسم.
6- گوزیدن در اتاق خالی،فراموش کردن اتیکت اجتماعی برای حتی یک لحظهخیلی لذت بخشه.
7- ران جرمی بزرگ، سوپر استار فیلم های پورن 3 دهه اخیر. همون خپل کوتولهه رو میگم که وسط کله اش کچله. میدونین کیو میگم فیلم بازی نکنید. در تین ایجری از او خیلی چیزها آموختم و بعدا فهمیدم اشتباه کردم که آموختم. ولی این خاطره است که میماند.
8- شهر قصه اثر بیژن مفید. برترین اثر تئاتر موزیکال تاریخ ایران. باهاش بزرگ شدم. درود بر روح پاک روباه ملا و خرس رمال.
9- برادران کارامازوف داستایفسکی، هکلبری فین مارک تواین و خداحافظ گری کوپر رومن گاری. هرکس اینها رو زیر سوال ببره خودش زیر سواله.
10- ییلاقمون آب اسک بین تهران و آمل. از بیماری کشور به اونجا فرار میکردم و درمان میشدم.
11- ارضا کردن طرف و لذت بردن از این کار. بدون هیچ انتظاری. عشق اینجا معنی پیدا میکنه.
12- حالا که فکر میکنم کلا سکس برام خیلی زیبا و مقدسه. یه بار دیگه بشنوم یکی از این پفیوذا ازش بعنوان هوای نفسانی و وسوسه شیطان و رابطه نامشروع و کثیف یاد کنه خشتکشو پرچم میکنم.
بادهای تغییر دارند میوزند برادران مذهبی، یا بپذیرید و به برادرانتون در واتیکان پس از تفتیش عقاید ملحق شوید، یامنتظر لیست های بعدی ما باشید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر