به تازگی توسط منبعی محفوظ رونوشت اولیه سند چشم انداز 20
ساله به دستم رسید که حاوی نکاتی بسیار درخورِ.... بسیار با اهمی..... حاوی نکات
بسیاری است. به امید خدا هر از چندی بخشی از این سند شگفت... سند قابلِ....بخشی از
این سند را در اختیار خوانندگان قرار خواهم داد.
بند الف: امنیت
اجتماعی، جامعه اسلامی:
در جامعه اسلامی 1412، غریزه جنسی که ریشه تمام
پلیدیها است باید ریشه کن شده باشد. برای توفیق در این امر 4 بند راهکار همزمان توصیه
میشود که پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی توسط دولت در طول یک برنامه 5 ساله به
اجرا گذاشته خواهد شد. (در صورت انحلال مجلس تا آن زمان، طرح توسط بیت تصویب شده توسط دولت
اجرا خواهد شد..... البته اگر دولت نیز تا آن زمان منحل شده بود توسط بیت به تصویب
رسیده آیت الله/سردار/حاج آقا X زحمت آن را خواهند کشید):
1- از آنجا که خانمها عامل اصلی عارضه فساد
اخلاقی هستند، پیشنهاد میشود از سن 9 سالگی هر ماه موی سر اجناس مونث از ته
تراشیده شود (ابروها آپشنال، موی صورت بهیچ وجه). اما از آنجا که موی خانمها تنها
دلیل برانگیخته شدن آقایان نیست، علاوه بر آن، طرح تسطیح عمومی نیز در سراسر کشور
به اجرا گذاشته خواهد شد. بدین ترتیب که از 15 سالگی به بعد هر ماه سایز سینه و
باسن خانم ها اندازه گیری شده در صورتی که قطر سینه از 3 سانتی متر و قطر باسن از 5
سانتی متر تجاوز کرد اقدام به جراحی پلاستیک تسطیحی خواهد شد. هزینه این جراحی برعهده
خود فرد خواهد بود.
تبصره1: در صورتیکه
فرد نخواهد به این جراحی تن دهد باید به ازای هر سانت پیش روی، خمس یا یک پنجم
ارزش سوسمار حجازی جریمه بدهد. پس از پرداخت جریمه، به فرد کارت سبا (سینه و باسن
آزاد) ارائه خواهد شد که هنگام تردد در خیابان باید آن را به لباس خود الصاق کند.
تبصره 2: آقایانی که
وزن زیادی دارند و عموما دارای سینه آویزان و باسن بزرگی میباشند نیز مشمول این
قانون میشوند.
تبصره1 از تبصره2: در
صورتیکه این آقایان به حدی کریه المنظر باشند که حتی زندانیان حبس اید را نیز
تحریک نکنند از این قانون معاف خواهند شد. برای تشخیص این امر این افراد به مدت 48
ساعت در بند ابد نگهداری شده و در صورت چاقال واقع نشدن، این افراد شامل معافیت میشوند.
تبصره 3: مسوولین
اندازه گیری سایز باسن و سینه نسوان هرماه بصورت قرعه کشی لاتاری از میان جوانان
تازه وارد بسیجی انتخاب خواهند شد تا علاوه بر دوره انترنی بدون خرج، انگیزه
مضاعفی برای خدمت به اسلام و مسلمین در آنان ایجاد شود.
2- از آن جا که بحث بدحجابی تنها در محیط
اجتماع بروز پیدا میکند، برای محیط های خصوصی نیز راهکارهایی تنظیم شده است. در
فاز اول واژههای مکان و خانه خالی در کتابهای فارسی و فرهنگ لغات تغییر کرده و
از واژه "محل تجاوز به عنف" به جای مکان، و از واژه "پدرِ بی
ناموس" به جای خانه خالی استفاده خواهد شد تا بدین ترتیب افراد از روی شرم
کمتر به ذکر آنها اقدام کنند. (مثال: خونه مجید اینا محل تجاوز عنفه. یا: ببین
پدرت بی ناموسه؟ من 2 ساعت لازمش دارم.) تمامی خانههای خالی سراسر کشور تبدیل به
نمازخانه، تکیه و مسجد میگردند. در صورتیکه فرد مجرد بوده خود صاحب خانه باشد،
منزل او تبدیل به نمازخانه شده، وی به منزلی با 14 همخانه منتقل خواهد شد. در
صورتیکه فرد جوان در منزل والدین خود اقامت داشته باشد نیز والدین او باید هر 2
ساعت از طریق دستگاهی که کنار درب هر منزل نصب خواهد شد حضور خود در منزل را به
مقامات اطلاع داده کارت بزنند (این دستگاه کاربردهای دیگری نیز خواهد داشت که در
بندهای بعدی به آنها اشاره خواهد شد). والدین برای هرگونه مسافرت یا غیبتی باید
از یک هفته پیش به وزارت ارشاد اطلاع داده و مجوز دریافت کنند تا دو سرباز در طول
مدت غیبت به منزل آنان فرستاده شوند. خرج این سربازان در طول زمان اقامت بر عهده
صاحب منزل خواهد بود. در صورت اطلاع ندادن به وزارت ارشاد اسلامی، غیبت آنان غیر
موجه تلقی شده پس از 3 مرحله غیبت، در منزل آنان یک امامزاده احداث خواهد شد.
بودجه اجرای این طرح از طریق اعانات واصله توسط همین امامزاده ها جبران میشود.
3- طرح قمع (قطع معامله عمومی). از آنجا
که مفسدان همیشه راههای فراری برای خود
پیدا خواهند کرد، موفقیت تمامی این طرحها نسبی پیش بینی میشود. در نتیجه اقدام
نهایی این خواهد بود که بیضههای تمامی آقایان (به غیر از روحانیون و سپاهیان و
فرزندان آنان) در سن 15 سالگی بریده شود. کسانی که حاضر به انجام این عمل نیستند
باید مبلغ ثلث یا یک سوم ارزش اسب زبوخ بن مخنث
یکی از صحابه پسرعموی باجناق دایی امامزاده یحیا جریمه پرداخت کرده کارت
مجال (مجاز البضتین) دریافت کنند. از فواید جانبی این طرح سهول بازداشت مجرمان
تجاوز به عنف میباشد چون تعداد افرادی که توانایی ارتکاب این امر را دارند بسیار
محدود خواهد بود. (البته از آنجا که مجرمان همیشگی از این طرح معاف هستند چندان
تغییری در اصل قضیه بوجود نخواهد آمد).
تبصره 1: از آنجا که
نظارت اجتماعی این طرح بسیار بی عصمتی بوده و نیاز به دستمالی و وارسی دقیق در هر
پست بازرسی دارد، برای اجرای عمومی آن به مطالعات گسترده و کار کارشناسی دراز مدت
نیاز خواهد بود که در صورت بی حوصلگی میتوانیم اصلا آن را بی خیال شویم.
4- طرح زرشک (زنجیر رهایی از شر .../...)
به جای طرح قمع. در این طرح قفل و زنجیرهایی توسط مهندسان متعهد کشور طراحی میشود
که آلات تناسلی آقایان و خانمها را بطور کامل پوشش دهد بدون اینکه مانع از قضای
حاجت گردد. فرد متاهل برای نزدیکی با همسر خود باید از طریق دستگاههایی که در
ماده 2 ذکر شد وزارت ارشاد اسلامی را از قصد خود آگاه سازد تا ماموری برای بازکردن
قفل ها به منزل وی فرستاده شود. مامور تا پایان جماع زن و شوهر در محل مانده
((((ترجیحا در اتاق دیگر) و پس از اتمام امر مجددا قفل و زنجیر را نصب کرده محل را
ترک میکند. هزینه ایاب و ذهاب و پذیرایی از مامور در مدت زمان جماع برعهده فرد جمّاع
(بسیار جماع کننده) خواهد بود. یکی از مهمترین فواید این طرح این است که حکومت دقیقا
از آمار تعداد و زمان جماع در جامعه مطلع بوده و علاوه بر آن جماع تنها در چارچوب زناشویی
صورت خواهد گرفت.
تبصره 1: برای سوددهی
این طرح میتوان ماموران مسوول بازکردن قفل را در زمینه موسیقی نیز آموزش داد تا
در مدتی که در منزل افراد جامع به سر میبرند برای آنان به نواختن موسیقی بپردازند.
طبیعتا هزینه ماموران نوازنده از ماموران عادی بالاتر خواهد بود.
تبصره 2: طبق فقه
اسلامی خانمها تنها هر 4 ماه یک بار میتوانند از آقایان درخواست جماع داشته
باشند؛ در نتیجه بانوان هر 4 ماه یکبار میتوانند از دستگاه دم در استفاده کنند.
در باقی مواقعِ نیاز، خانمها میتوانند از دستگاههای دیگری استفاده کنند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر